الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اصعب حب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mohamed_14
.
.
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 142
العمر : 34
الاقامة : القاهرة الجديدة
العمل/الترفيه : كمبيوتر وبرمجة
رقم العضوية : 357
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 19/08/2008

مُساهمةموضوع: اصعب حب   19.08.08 18:11

من وجهة نظري ان اصعب حب هوة "((((((الحـــــــــــــــــــــــــــب من طرف واحـــــــــــــد))))))"

ازاي تحب حد مش حاسس بيك

متهيقلي انك هتبقى بتظلم نفسك جدا

عايزين نعرف راي كل واحد في اصعب حب هوة شايفة من وجهة نظرة

وكمان اية رايك في المثل اللي بيقول "خد اللي بيحبك ومتخدش اللي بتحبة "
اتمنا الموضوع يعجبكم وفى انتظار الردود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اصعب حب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى موشو :: الحياة الاجتماعى :: للشباب فقط-
انتقل الى: